:)

Har varit i Storån sen måndag kväll. Om några timmar åker vi tillbaka till Hudik igen.
Jonas ska träffa Per, dom ska spela tv-spel och ha sig så jag flyr fältet! ;)
Klockan 19 ska jag gå på Puls/bas-pass på Friskis & Svettis. Även Emma och Carro. Kul!
Innan ska jag och Emma sitta och planera lite. Vi ska nämligen ha en liten deal om att inte äta massa onyttigt. Pengar kommer att ingå, så mycket vet vi men ikväll ska vi planera lite mer noga. ;)

I morgon blir det att åka en sväng till Carro på morgonen, får se vad vi hittar på :) Sen ska ja på af, någon Workshop. Har ingen aning om vad det är, men det märks väl.

På fredag blir det också att jag åker till Carro. Hoppas på fint väder så kanske vi kan ta en promenad. Sen klockan 17 är det ett danspass på Friskis som vi ska gå på. =)
Jag och Jonas har planer på att bjuda lillebror på plankstek på kvällen. Vi ska göra den själv, men den här gången köper jag nog bea. Det är så jäkla omständigt att göra själv!

På lördag blir det eventuellt att vi åker till Ullis och Dan i Östersund, men det är inte 100 bestämt än. Men gör vi det så blir det bad i tunna och matlagning ute på en muurikka (stor wokpanna typ, som man gör mat på över eld).

Gammal bild på mig och Jonas- Nyårsafton 2007?

Kommentarer
Postat av: Adéle

Men typiskt att ni åker hem när vi ska åka till Storån =/

Hoppas allt är bra! Kram kram

2010-09-29 @ 13:31:55
URL: http://adelesnagelmakeri.blogg.se/
Postat av: Sara H

När jag ser din bild så börjar jag längta efter snön! :D

2010-09-30 @ 12:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback