Prosit!

Det blev ingen skoteråkning igår.
Jag låg på soffan i stort sett hela dagen. Förkyld som tusan!
Kan inte minnas att jag någonsinn har varit såhär förkyld?

Igår försökte jag kurera mig allt som gick.
Jag åt hårdbröd med massa vitlök på, det var skitstarkt men hjälpte inte mycket.
Provade att ta ett varmt bad, det hjälpte en liten stund men när jag skulle kliva upp blev jag alldeles yr.
Jag kokade vatten och satte mig med ansiktet över kastrullen och en handduk över huvudet, la i en polkagris (!) för jag tänkte att mintlukten skulle hjälpa. Men nej då.

Vi la oss vid 23.00 ungefär, sen har jag sovit som en kratta hela natten.
Vaknade av att det rann snor, bara att snyta sig. Vände mig om och somnade. Vaknade av samma sak igen osv.
Jag till och med nös medan jag sov, det har jag nog aldrig gjort!

Halv åtta ungefär ringde jag och sjukanmälde mig. Man kan inte stå och nysa stup i kvarten och kuta iväg och snyta sig varannan minut när man står och lagar mat åt andra. Hur fräscht vore det liksom?!

Man ska ju inte vara hemma i onödan men det är jag verkligen inte heller! Tror inte dom skulle vilja att jag var där och jobbade i det här tillståndet.

Får se hur det blir i morgon, blir jag inte bättre innan kvällen blir det nog till att vara hemma en dag till!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men inte behöver du köpa nå julklappar heller. Verkligen inte!!! :)

2010-12-27 @ 21:01:00
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: KIKKI

men tack, vad gullig du är! :) Jo, får hoppas att det droppar av några efterhand iaf! :)

2010-12-28 @ 06:15:33
URL: http://kikkiiii.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

hahha, japp ;) frukostblöjan! ;)

2010-12-28 @ 21:17:15
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback