Plötsligt händer det :)

Jag hade en riktigt bra julafton! :)
Var tomte hos grannen, åt god mat och umgicks med familjen och släkten.
Tog många bilder, men dom kommer en annan dag.
Även lite mer ingående om julen :)

Nu är vi hos Jonas mamma och firar jul såhär lite i efterhand.
Fick lotter av Jonas pappa i julklapp, vi fick dom tillsammans. Skrapade en trisslott och en skrapbingo var.
På min skrapbingo vann jag 30 kronor = en ny lott! Chans på mer alltså ;)
Jonas vann inget på sin skrapbingo och jag vann inget på min trisslott.
Däremot lyckades Jonas få en trisslott som hade en vinst på 1000 kronor! Inte illa! :)

Nej, nu ska jag bädda ner mig i soffan igen.
Är snuvig, snoren rinner och jag känner mig hängig. Tur att jag är ledig några dagar!
Planerar dock att vara frisk i morgon för då har vi tänkt åka lite skoter.
Både jag och Jonas fick bra underställ av mamma och pappa, så då ska vi nog inte frysa :)

Återkommer :) 


Kommentarer
Postat av: Carro

Vi har haft en helt underbar jul :)

2010-12-25 @ 22:33:00
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback