Småhungrig hela tiden...

Gud vad gott det skulle vara med semla!
Såg reklam för att dom har det på Dackås, undra om dom har på mataffärerna också?
Tror att jag måste åka in på Coop och kolla sen! :)
Igår var jag sugen på ris a'la malta, så finns det inte semlor blir det kanske det?
Förstår inte att jag ska vara så sugen på allt hela tiden!

När jag började på McDonald's var jag inte hungrig alls när jag kom hem.
Absolut INTE sugen på hamburgare och så.
Men nu är jag hungrig igen. Väldigt hungrig!
Typiskt!
Tror jag måste börja dra ner på vad jag äter, för såhär kan jag ju inte hålla på.

Den här veckan har verkligen inte varit nyttig!
Åt två cheeseburgare i tisdags (var så hungrig efter jobbet) kebabtallrik i förrgår, igår blev det pizza och idag blir det eventuellt semla då.
Åt sallad till middag, men det är inte så jäkla nyttigt det heller när det är dressing och krutonger i. Faktiskt så är det socker i mycket av det som är i salladen också. Hmmmm.
Men alltså, så här är det ju absolut inte alltid! VÄLDIGT ovanligt att det blir såhär mycket onyttig mat på kort tid, men den här veckan blev det en flötig vecka!

Nej fy. Men det är så himla tråkigt att hela tiden tänka på vad man äter.
Det är ju så gott med allt!

Gick inte upp något nu i jul, men senaste dagarna har jag gått upp 0,5 kg.
Fortsätter det i den takten kommer jag se ut som en boll lagom till midsommar.
Så får det inte bli helt enkelt.
Lite kan man ju faktiskt låta bli, man behöver ju inte sluta äta vissa saker bara skära ner liksom.


Kolla vad långt hår! Jag saknar det lite faktiskt.
Ska jag spara ut igen?

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är ju bra att du kommer se ut som en boll till midsommar :) Då är jag ju inte ensam! ;)

Om man ska se åt de positiva hållet, höhöö.. ;)

2011-01-07 @ 11:55:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Fortsätt ha kort hår tycker jag!! :)

2011-01-07 @ 23:49:14
Postat av: Carro

Hehhe, ja vad bra ;)

2011-01-08 @ 09:50:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback