Då sa det tappre siste mohikanen...

Nu är jag så himla sugen på att kapa håret ytterligare!
Det vore så skönt och jag känner för att prova nåt nytt igen...
Tur att det är vinter, då kan man ha mössa på sig hela tiden om det inte skulle bli bra! ;)
Lite mohikan-frilla över det hela kanske, men ändå inte. Men kortare på sidorna liksom och lite längre på.
Svårt att tänka sig själv i kort hår, men det är ju så snyggt på andra! Så även kanske på mig?

I morgon ska jag till kusin Matilda på kalas. Hela 9 år fyller hon! Oj oj :)

På torsdag ska jag till Carro och Ebba. Vi ska käka morötter och gå på promenad heeeela dagen. Eller hur var det nu? ;) Lär nog bli en hel del skitsnack också! ;) Mys ♥

Nej, man kanske ska ta och bädda ner sig bredvid Jonas snart? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback