Pyssel och knåp

Oj, vad jag är sugen på att pyssla och greja! :)
Jag och Carro höll på med det lite smått idag då vi gjorde egna julettiketter.
Nu måste jag köpa mer grejor att pyssla av. Har faktiskt redan beställt lite! :) Vad det blir av dom grejorna återstår att se...
Ska försöka göra fotoalbum och så. Det är så roligt att kunna bläddra, stor skillnad mot att titta på datorn.

Jag har ju lovat bilder på håret också. Det kommer, jag vet bara inte när :p

Efter några veckors uppehåll i träningen på grund av sjukdom har den kommit igång igen. Tränade igår och idag. Även i morgon blir det ett medelpass. Skönt!

Nej, man kankse ska ta och kolla om det finns mer grejor att beställa?

Och just det, istället för att ge varandra massa julklappar (jag och Jonas alltså) så har jag kommit på att vi skulle kunna köpa ett xBox gemensamt istället. För det vill ju vi båda ha, men det är ju dyrt. Då måste det ju vara en bra idé? Måste komma ihåg att tala om mitt förslag för Jonas också...


Kommentarer
Postat av: Sara H

Pyssel är kul! :) Synd bara att jag har så dålig fantasi. haha.

2010-11-12 @ 11:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback