Busigt värre!

Man kan ju göra tidsinställda inlägg nu. Har inte provat innan, men nu så ska vi se hur det går.
Fungerar det kommer det upp ett inlägg i morgonbitti klockan 06.07. Spännande!

Tänkte ladda upp bilder på håret som jag så noga la in på datorn tidigare idag (igår när ni läser).
Men nu när jag skulle ladda upp dom, tror ni inte dom var borta då?! Blev inte så glad...

Men istället kommer det lite bilder från när jag var på Buspalatset med Carro och Ebba m. flera en dag i oktober. =)


Man blev som barn på nytt! Fast när man var barn hade man nog inte varit livrädd när man åkte den här...


Det här "lilla" hålet fick vi klättra upp genom...


Carro är påväg upp för en trappa...


och nu genom en tunnel.


Den där tunneln var rätt läskig faktiskt. Det gungade!


Det är nog inte riktigt tänkt att man ska vara 168 cm lång när man ska in här...


Alldeles fnissig blev man när man precis skulle till att åka ner!


Här åker Carro ner för rutchkanan.
Inte helt enkelt att ta bild på sig själv när det går sjukt fort och dessutom svänger massa samtidigt!
Men visst blir man glad av bilden?! :D

Ja, det här var några av typ 200 bilder som togs där på buspalatset. Resten är på massa barn, mest Ebba. :)
Men jag känner att jag inte vill lägga ut dom bilderna på min blogg av respekt för att dom kanske inte vill det.
Och om Carro inte vill ha bild på sig här är det bara att hojta!


Kommentarer
Postat av: Sara H

Jag blir faktiskt lite avundsjuk på er som vara och leka sådär. :) Men snart får ju jag också göra det. haha.



Klok du är som inte lägger ut bilder på nån om du inte har frågat. Jag brukar inte heller göra det. Speciellt inte om det gäller barn så jag brukar alltid fråga barnens föräldrar innan om det OK. :)

2010-11-15 @ 12:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback