Babbel...

Då var arbetsintervju nummer två avklarad.

Det började lite smått kaotiskt när jag inte kunde starta bilen då jag skulle åka iväg! Jag kunde helt enkelt inte vrida runt nyckeln. Vad gör man? Jo, man kutar upp för alla trappor till mormor (där jag varit innan och ätit lunch), sen lånar man hennes bil och stressar halvt ihjäl sig för att komma i tid till intervjun. Okej, det var väl lite att ta i, men jag kände att pulsen steg en aning i alla fall. Jag hann dit, var till och med där tio minuter innan den skulle börja.

Senast fredag får jag veta om jag får jobbet eller inte.

Nu sitter jag fortfarande hos mormor och väntar på min kära pappa bilmekanikern. Han ska försöka lösa problemet med bilen åt mig. Stackars pappa, alla ringer honom och vill ha hjälp med bilen...

Sen vid sex ska jag och Emma träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback