Ja, det här är verkligen en blogg om allt och ingenting...

Tittade just på bröllopsintervjun med Victoria och Daniel.
Snacka om att Daniel såg stel och nervös ut, även om han ibland slappnade av lite och log. Men I don't blame him. Tänk själv att gå från att vara helt "okänd" till att helt plötsligt bli en offentlig person som ska gifta sig med Sveriges kronprinsessa! I och för sig visste han ju att hon var det redan då han blev kär, men ändå.
Jag skulle vara nervös! Tänk om man säger något man inte borde, som sedan sänds på tv. Då är det liksom lite försent att ta tillbaka det, hela Sverige får höra. Själv kan man inget göra. Ingen höjdare precis.
En vanlig person kan ju säga i princip vad som helst och ingen bryr sig.
Ja, det var lite tankar om det bara. Shit vilket fredagsnöje alltså :p





Skrev ett CV förut idag, som ska lämnas iväg till veckan. Hoppas.
Var ju hos Carro idag också, blev en hel del snack. Och dans på gräsmattan ;) Skratta gjorde vi. :D

Jonas är ute och kör lastbil. Stackare, först får han bilen två timmar senare än han skulle. Sen krånglar det uppe i Umeå. Så när jag pratade med honom för typ en halvtimme sen var han precis påväg från Umeå. Då är han här typ vid halv fem eller så. Fyy vad trött jag skulle vara om jag var honom.

Jag är väldigt glad att sängen står och väntar på mig då behovet att sova kommer.

I morgon (eller idag blir det ju) åker vi en sväng till Storån. Vi ska kika lite på Bubblan, se vad som behöver fixas till studenten. Då ska Nicklas åka i den så självklart måste den vara i fint skick tills dess. :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback