Bilder var det här!


Pappa med sin nya motorcykel. 55-årskris?


Jag och Jonas myser i Storån.


Men ännu mysigare hade kanske Norpan i Jonas famn? :)


Vi var inte lat och myste hela dagarna.
Heeeela den här högen har jag kluvit.
Eller inte.
Men en del i alla fall!


Det är inte alltid lätt att fotografera en hund. Jag ropade och lockade för få henne att titta på mig.
Det enda som hjälpte var att muta med korv. På den tredje bilden är det korven hon tittar på.


Jonas såg den först. Steg för steg tog jag mig fram. Jag tycker ödlor är lite äckliga.
Satte mig ner på huk för att komma närmare, då började den springa.
Det gjorde jag också, åt andra hållet!


Vi skulle spela lite boule. Norpan ville också vara med.
Bara det att bouleklot är ganska tunga och hårda...


Torkade blommor i hinkar.


Pilotisarna på i finvädret!

Det får räcka så för idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback