Ibland blir man så glad att man hoppar upp och ner i köket.
Igår gjorde jag det när jag hittade en 500-lapp i ett kuvert! Och den var faktiskt min! :D Yippie!

Blev lite sent igår innan jag la mig, därför är jag extremt trött just nu! ´
Skulle kolla en grej på datorn om omtentan, men hittade inte datumet då den ska vara. Så jag sa till en tjej i min klass som sitter bredvid att det inte står något datum, hon tittade på skärmen typ en halv sekund och sa att jo men där står det och så pekade hon på skärmen. Det stod hur stort och tydligt som helst!
Men nu har jag i alla fall fått reda på datumen (om det nu blir omtenta, vilket jag ju inte vet än) och det visade sig att datumen var ändrade och det innebär att det inte är omtenta den 29 maj! Det är skitbra, för då är det dop i Sandviken och inte har man ju tid med omtenta då inte!

Har knäppt en hel del bilder i helgen. Upptäckte att man kunde ändra färger, så det blev massa svartvita bilder. Det är snyggt tycker jag!
Och nej, jag är inte särskilt teknisk. Hade jag varit det hade jag nog vetat att kameran hade sådana funktioner redan samma dag som jag fick den för ungefär ett år sen... :p
Bilder kommer i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback