Dop - rastlös - Stockholm?

Just precis, idag har vi varit till Sandviken på dop. Det var lilla gulliga Love som döptes. :) Storebror  Noah sjöng, så fint och gulligt! :)

Nu är jag hemma igen och känner mig så rastlös! Jag har ingenting att göra! Egentligen känner jag inte för att göra något speciellt heller, men samtidigt kan jag knappt sitta still? Det kryper i kroppen.

Min kusin skulle ha behövt barnvakt på torsdag, och jag hade jättegärna varit det. Men hon bor i Stockholm och jag har aldrig varit hos henne. Jag vet inte vart huset ligger och jag skulle även hämta barnen på dagis i så fall. Vilket jag inte heller vet vart det ligger. Alltså skulle jag ha behövt komma i skaplig tid på onsdagen för att kunna lära mig att hitta. Har kollat upp hur bussar/tåg går, och skulle jag åka tåg kommer jag till Stockholm strax före 18. Inte så sent egentligen. Men det kostar 480 kronor att åka fram och tillbaka, vilket jag inte riktigt har råd att betala. Kusinen erbjöd sig att betala resan åt mig om jag någongång skulle komma ner och vara barnvakt, men jag tycker det känns så dumt. Jag har jättesvårt att ta emot pengar sådär. Men jag ska fundera på hur jag ska göra. Vill ju åka dit.

Ja, massa pladder. Men så blir det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback