Ett till inlägg si sådär fem minuter efter det förra...

Har funderingar på att göra en förändring av mitt hår.
Jag tycker det är jättesnyggt med page, alltså när håret är ganska kort bak och längre fram.
Så fort jag ser någon som har så tänker jag att så vill jag också ha. Fast det går ju inte tänker jag sen...

Men så igår när jag satt på bussen tänkte jag, varför inte? Som mamma sa, det växer ju ut igen. Hur ska jag veta att det inte går om jag inte provar? Vill inte klippa det så jättekort, men ganska kort bak i alla fall. Såg en bild på en tjej som hade klippt så och den bilden får nog hänga med till frissan om jag nu vågar klippa av mig lockarna.
Lockarna ja, det är ju också ett litet problem. Risken finns att allt hår krullar upp sig och jag ser ut som en tant som har legat på papiljotter... Det vill jag ju inte. Men å andra sidan finns det ju en bra uppfinning som heter plattång. Då kommer nästa problem, jag är lat och orkar alltså kanske inte alltid andvända plattången. Dessutom är det ju inte bra för håret heller.
Fast i och för sig kan det ju bli kanonbra också. Men passar jag i det?

Ni ser ju, jag tvekar!
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Emma

Dare to take a chance!

2010-03-19 @ 20:24:47
URL: http://emmmakcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback