Sitter i datasalen på skolan och väntar på att klockan ska bli typ tolv så att jag kan börja gå mot tåget.

Råkade somna till på föreläsningen, känner mig hängig. Förkylning på gång kanske? :/

När jag kommer hem blir det iväg till lägenheten och packa ihop lite saker, sen ska vi åka till Storån. Där finns det en ny liten bebishund som jag ska få se för första gången. Vad är det med alla små varelser som gör att dom har sådan dragningskraft? Så underbart söta!

På söndagen får jag träffa Ellinore, det var ett tag sen nu igen! Hela familjen Sundberg kommer till Gåcksäter på middag, alltid lika trevligt! :)

Alltså, när man vill att tiden ska gå lite fortare så går den hur sakta som helst. När man vill att den ska gå sakta, ja då springer den iväg! Typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback