Det kunde ju ha gått bättre om man säger så... Med tentan alltså.

Men, det känns nästan som att det vore bra om jag inte klarade den. Känner att jag inte kan mycket alls även om jag skulle lyckas skrapa ihop tillräckligt med poäng för ett E.

Men det här är ju saker som jag ska kunna sen och som det är nu kommer jag inte göra det.

Blir det en omtenta är det ju ett tillfälle att lära mig mer, känna att ja men nu kan jag. Klarar jag tentan är chansen (om jag känner mig själv rätt) inte så stor att jag läser om allt igen. Alltså, omtenta vore ju nästan att föredra då... Dessutom är den efter sommaren, så jag har ju gott om tid att vila innan jag måste läsa igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback