Typiskt, nu snöar det också! Det är väl onödigt, nu när det äntligen hade börjat tinat upp lite och blivit bart på vägarna. Men men, så är det! :p

Usch, vad jag inte tycker det känns nå roligt att ta fram anatomiboken nu! Men jag måste...

Sen måste jag ner på stan och lämna tillbaka bågarna som jag har haft hemma för att prova och känna mig för. Det är fortfarande ett problem med att välja mellan två par, ett par vet jag säkert redan men man får ju två för priset av ett. Alltså ska jag välja ett par till och då står det mellan två... Får fundera en stund till.

Två dagar nu har Jonas varit iväg och praktiserat lite på ett åkeri, fått köra lite lastbil och så. Det riktigt lyser om honom när han berättar om det, så roligt att han tycker att det är kul! :)


Håll tummarna för mig i morgon mellan 8.00 och 13.00 då jag sitter och sliter mitt hår på tentan! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback