Nu är den vita kladdkakan både gjord och halvt uppäten. Knäppte ett kort, men har inte sladden till kameran med mig så jag kan inte lägga in bilden...
Den blev inte riktigt som jag hade hoppats. Jag hade ingen apelsinjuice så jag tog mjölk i stället (för att det inte skulle bli så hård smet), sen hade jag den i ugnen för kort tid så den blev VÄLDIGT kladdig! Men smaken var det inget fel på. Nästa gång ska jag se till att ha apelsinjuice och grädda den lite längre.

Nej, nu är det sängen nästa. Är i Storån, så i morgon blir det upp i skaplig tid och ut med skotern en sväng. Om det inte regnar då...

Har gjort en plan för pluggandet inför tentan också, nu gäller det bara att hålla sig till den :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback