Jag har inte hunnit göra den vita kladdkakan än, men ska göra det nu om en liten stund. :)

Om det är någon mer som vill prova så finns receptet hos Spiderchick, som för övrigt har en skitbra blogg enligt mig. :) Jag kan inte förklara vad jag tycker är så bra med henne, men det är roligt att läsa! Det kanske du också tycker, så kolla in den bloggen du med :)

Nej, nu börjar det dra i chockladtarmen. Nu ska här bakas!


Mmmm, vad gott det där hallonet såg ut.
Synd att dom jag ska använda är blöta och geggiga efter att ha legat i frysen...
Men om man blundar, och tänker på den här bilden, kanske man kan låtsas att det är ett sånt? :)


Kommentarer
Postat av: spider

najs, lycka till =)

2010-03-19 @ 19:31:12
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback