Det flyter på.

Känner mig smått stressad inför den kommande tentan som är fredag 26/3. Jag har alltså lite tid på mig, men fasen vad mycket det är att läsa! 15 dagar är inte mycket när det handlar om ca 300 sidor...

Det tyckte jag sist jag skulle ha tenta också... och pamparapam! Jag klarade den! Fick ett D, vilket är snäppet bättre än E som är godkänt. Nöjd? Jag borde i alla fall vara det...

I morgon blir det en sväng till Carro. Får se om hon är vaken eller inte? Är hon inte det så har jag med mig anatomiboken så att jag kan göra lite nytta... Kvart i ett ska jag gå och få massage. Det ska bli så skönt, och ett härligt avbrott i stressen.
Ska även åka och handla lite grejer för i morgon kväll ska jag och Jonas ha mykväll. Räkmackor :) Vi tar myskvällen i morgon, för på fredag åker vi åt varsitt håll. Han till Storån, jag till Sandviken med mamma och pappa för att hälsa på min faster och hennes man. Blir nog en sväng till kusinen med familj också.

Nej, nu ligger anatomiboken här bredvid och blinkar rött. Det betyder att jag borde läsa den... Det ska jag göra också, men klockan nio är det Andra Avenyn som gäller.

Vaddå, lite paus måste man väl få ta? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback