En helg helt utan plugg. Så skönt!

Fredag: Jag och Jonas gick på restaurang. Sen hyrde vi tre filmer som vi åkte till lägenheten och tittade på. Mysigt! :)

Lördag: Mamma och pappa kom och hämtade mig, vi åkte en sväng till Kjelles och AoH. Sen vidare till mormor där min morbror var och hälsade på, firade en tidig födelsedag för honom.

På kvällen blev det hux flux att jag skulle följa med Karro och en kompis till henne på krogen. Det händer inte ofta, senast jag var på krogen var i maj... Oftare än så behöver det inte ske. Men jag hade rätt kul i alla fall.

Idag har jag inte gjort så mycket. Legat och latat mig i sängen vääääldigt länge. Inte för att jag mådde dåligt eller så, men för att det är så himla skönt ibland. Eftersom man inte kan göra det så ofta numera. Då får man ta vara på chanserna.

Har även firat sen födelsedag här, med min morbror. Ja just det, han som vi firade tidig födelsedag med igår...

Nu ska jag gå och plocka ihop lite saker från då jag fyllde år, har inte tagit reda på allt än.

Åh, nu till veckan får jag reda på om tentan som jag hade för någon vecka sen gick bra. Håll tummarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback