Uppfattas jag som en besserwisser?

Funderade lite på det där hur man uppfattas som person.
Hur uppfattar folk mig egentligen?
Jag är ju väldigt pratsam och har ibland svårt att vara tyst då jag kanske borde vara det.
Tycker folk att jag kör över dom då? Det är i alla fall inte meningen.
Jag tycker om att diskutera och har åsikter om mycket, så om jag pratar med någon talar jag om vad jag tänker och tror. Då kanske det uppfattas som att jag tycker att det den andra personen säger är fel?
Det är inte heller meningen i så fall. Jag tycker alla får tänka som dom vill och jag tycker det är jättekul att höra vad handra tänker och tror, det lär man ju sig jättemycket av.
När jag drar igång och pratar, uppfattas jag då som att jag tror att jag vet bättre än alla andra?

Vet inte om man förstår vad det är jag försöker komma fram till här, men jag har i alla fall funderat på hur andra människor ser mig.

Uppfattas jag som en besserwisser?
Usch, hoppas inte.
När någon har en åsikt om något, då vill jag också ha något att säga. För att man ska kunna diskutera liksom. Jag gör det inte för att trycka ner någon och jag hoppas att folk inte känner att det är det jag gör. Jag tycker bara det är kul att prata, och jag tycker absoult inte att det den andra personen tycker är fel.

Oj, vad rörigt.

Om ni någongång känt er överkörd av mitt snack, förlåt!
Det var absolut inte meningen i så fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback