Så kan det gå!

Idag när jag skulle gå ut till bilen, var i lägenheten, halkade jag och for ner för halva stentrappan. Det gjorde ont, och rädd blev jag! I ena handen hade jag en soppåse + handväskan på axeln, i den andra handen hade jag en kartong med några plåtburkar.

Helt plötsligt for fötterna iväg och benen följde med. Kartongen åkte ner för trappan med dunder och brak. Själv lyckades jag få tag i ledstången, knäckte till axeln och hamnade på höger sida på något vis. Som tur var klarade jag mig utan brutna ben eller liknande. Kan hända att jag kommer få något blåmärke och vara lite öm ett tag, men det kunde ju ha gått mycket värre!




Idag var det en föreläsning på skolan. Det kändes bra att få se hur det gick till, och det var inte alls så jobbigt och svårt som jag trodde att det skulle vara. Man hann ju med ganska bra att anteckna också!
Det går sakta men säkert framåt till stabilisering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback