Jossan med röda mulen...


Jag ser allvarligt ut som Rudolf med röda mulen. Min näsa är alldeles röd! Så fint så. Tur att det är kallt ute, då kan man skylla på att det beror på kylan. Tyvärr sitter det röda kvar hela tiden, men men. Det försvinner väl snart. Eller så ramlar näsan av, vi får väl se.

Vi är i Storån i helgen. Här är det jätte fint, soligt väder och drygt 25 grader kallt. Man kanske borde trotsa kylan och gå ut och få lite luft och sol. Det kan jag behöva. Jag har inte varit ute så mycket på senaste tiden så det kan behövas lite påfyllning av "sol-vitaminer".

Sen ikväll är det jag och Jonas som ska laga maten. Det blir Kinesisk gryta från Malaysia. Den är hur god som helst. Sötsur sås typ och så kött, paprika och gurka. Mums!

Har sett att det är ett program ikväll på Discovery Travel and living(?), som heter I didn't know I was pregnant. Hur nu det kan gå till, men det händer ju så då måste det ju gå då. Får se om jag tittar på det, jag tycker att sånna program är intressanta. Även om just det där känns ganska omöjligt eftersom att när man är gravid brukar det ju finnas en del tecken. T ex ingen mens, magen växer, det sparkas, olika andra kroppsförändringar osv. Men det kanske är så att man kan vifta bort tecknen ifall man inte vill vara gravid? Jag vet inte, men efter att ha sett programmen så kanske jag förstår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback