Födelsedagsfirande, skola och konsert...

Det är jobbigt att gå i skolan ska jag säga er! Inte för att föreläsningarna och så har börjat än, men det är så mycket information nu. Så mycket att ta in. Allt är ju nytt. Det låter som att man kommer ha att göra tre år framöver. Men det är väl så i början, att det känns mycket med allt. Men bara man får böckerna och kan komma igång och förstå hur man ska lägga upp allt så blir det nog bra sen. :)

Jag kände inte igen en enda människa igår när jag kom dit. Men nu har jag i alla fall pratat med några stycken så man kommer väl lära känna folk eftersom liksom. Man kan ju inte räkna med att man ska göra det på en gång.

Jag har anmält mig till en kurs som dom rekomenderade en att gå, det är en mattekurs i läkemedelsräkning. Det var tydligen många som har problem med den räkningen och på proven i läkemedlesräkning måste man ha full pott för att bli godkänd. Så då kändes det bäst att gå den. Det är inget prov på den, man ska bara lämna in några uppgifter så det känns ju bra.

Jag är hur trött som helst, kroppen känns jättekonstig. Men det brukar vara så när man är stressad och spänd, i alla fall är det så för mig. Sen när man slappnar av lite kan det också kännas konstigt, men det stabiliserar sig väl snart.

Om en kvart ungefär ska jag åka till Broman, för halv åtta ikväll ska Linnéas klass ha konsert. Jag ska möta Carro där lite innan så vi kan sitta tillsammans och kika. Det blir bra det med lite annat än skola att tänka på.

Igår fyllde min kära pappa 55 år. :) Han firades av massa människor. Det var full rulle där ett tag med sex barn mellan 4 och 14 år + 11 vuxna. Självklart blev det en del fika med fikabröd och goda tårtor som mamma hade gjort. :)

Nej, nu ska jag gå och plåstra om mina skavsår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback