Gud vad roligt det är när man hittar gamla dagböcker och liknande. Jag letade igenom några kartonger nu för en stund sen och hittade lite smått och gott. Bland annat så hittade jag då två stycken dagböcker.

En av dom hade jag skrivit i när jag var ungefär åtta år.
"I dag har jag varit i skolan. och där jorde jag påsk pysel. jag jorde två kykling och en påsk käring. och när jag komm hem från skolan cykla jag till våra granar men dom var inte hema"

I den andra dagboken hade jag skrivit när jag var typ 13 år.
"Klockan är drygt 22.10 och jag har varit hos Elin vi gick till en häst som heter Pegga hon är jättesöt. Skorna mamma köpte till mig var assnygg (jättesnygg). As bra, As snyggt också vidare är ett ord som några i klassen använder. As alltså. Gud va' ja' är trött måste sova.
Godnatt!
PS. Linnéa och jag är kompisar igen tror jag."

Haha :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha ovanligt att vi brukade bråka, men det löser sej jämt..:) HAha..:P

2010-02-02 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback