Fredagkväll, det betyder att jag kommer att somna tidigt.
Fast det är i och för sig inget ovanligt nu för tiden...

Jag är inte van att kliva upp före sex varje morgon, har inte hunnit vänja mig vid att gå i skolan varje dag igen heller. Men som jag har sagt tidigare, det tar ju tid att anpassa sig. Böckerna är i alla fall på plats nu, en är snart utläst. Återstår bara tre stycken nu. Phu, det är mycket med tanke på att tentan är om tre veckor. Dessutom är det ju föreläsningar nästan hela dagarna måndag till fredag (i alla fall nästan varje dag, ska faktiskt vara "ledig" på måndag t ex). Så först ska man alltså sitta och lyssna på föreläsning, sen är det meningen att man också ska hinna läsa alla böcker. Det är verkligen plugg på heltid det här!

Men, ibland måste man få göra annat också. Idag har jag t ex umgåtts med Carro, tidigare i veckan var jag på bio med mamma och Eva. Skulle man inte ta paus ibland skulle det aldrig fungera!

I morgon ska jag åka på stan en sväng efter att jag har vaknat, vilket inte kommer vara allt för tidigt med tanke på hur trött jag känner mig.
Jag ska köpa ett par mjukisbyxor. Jag köpte ett par till Jonas i julklapp och dom är så himla skön, och så är dom snygga också tycker jag. Dessvärre är dom lite för liten för mig, och det är ju faktiskt hans också :p Så för att slippa vara avundsjuk så ska jag köpa ett par egna.
Sen efter det måste jag leta reda på mina skolböcker. Jag har lyckats "tappa bort" dom. Jag vet att det bara finns två ställen dom kan vara på, så det borde inte vara så svårt att hitta dom. Men just nu orkar jag inte leta.

Senare i morgon, på kvällen snarare, ska jag vara barnvakt till kusinerna. Det blir mysigt. Undra vad vi ska hitta på? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback