Oj oj, nu är det verkligen nära. Nästa måndag vid den här tiden har jag gått klart min första dag på Mittuniversitetet i Sundsvall. Det känns bra, men nervöst. Jag förstår inte hur jag ska kunna lära mig hur allt fungerar, hur jag ska hitta till alla olika ställen osv. Men samma sak kände jag när jag skulle börja på gymnasiet, och det gick ju bra! Så varför skulle det inte göra det nu?

Någon dag den här veckan ska jag och Carro åka upp till Sundsvall och leta reda på vart det är jag ska. Vet jag det kommer jag känna mig betydligt lugnare på måndag. Efter at vi har hittat skolan blir det en sväng till Birsta. Ska en sväng på IKEA och så.

I morgon ska jag klippa mig. Även fast det skulle vara kul med en annan frisyr, så antar jag att jag bara kommer klippa topparna lite. Oftast brukar det inte ens synas att jag har klippt mig, vi får väl se hur det blir!

Nej, nu ska jag leta reda på mitt vita nagellack, ska försöka mig på en fransk manikyr.


Kommentarer
Postat av: Carro - Bebis i magen ♥

Hahah rullstol låter toppen ;)

Och det där med IKEA kasse låter som en bra idé.

Kanske man ska ta med sig ett par extra byssor åsså ;)

2010-01-11 @ 19:07:37
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Emma

Skolan är ju uppbyggd som så att det är flera olika hus, alla hus har en bokstav. Och sen är det som på Broman, alla salar som är något på typ 100 är på ett plan, 200-salarna på våningen ovanför osv. :)

2010-01-12 @ 18:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback