Sitter på jobbet och fördriver tiden.

Jag har inte så mycket kvar att göra och jag ska med en buss som går till Ljusdal kl. 16.25. Jag känner att jag inte har så stor lust att gå på stan eller något. Då sitter jag hellre här och tar det lugnt ett tag. Har bara posten och entren kvar, det tar ungefär en halvtimme sammanlagt så jag har som sagt luite tid att fördriva. Tänkte sätta mig i massagefotöljen innan jag går också. Den är så skön att sitta i!

Mamma var ner hit en sväng förut. Hon ringde och pratade med mig, sen sa hon att jag skulle öppna åt henne. Då stog hon utanför dörren. :) Det var en trevlig överraskning! Fick en kram också. :) Det behövde jag!

Har varit en sväng på stan och gjort av med lite pengar också. Gjorde det på lunchen innan vi åkte till mormor och åt. Jag köpte ett par stövlar och ett par jeans.
Fick nästan en chock när hon i kassa på Gina sa "Ja, då blir det 99 kronor för dom här då." Jag trodde hon skämtade, men tydligen skulle dom ha jeansrensning så då sänkte dom priset på jeans till 99 kr.

Mina hade kostat 499 kr, var sänkta till 249,50 kr. Det var ett bra pris så jag slog till på det. Men så var det ju så att alla jeans skulle sänkas, bara det att dom inte hunnit sätta lappar på alla. Så även det var en trevlig överraskning.

Oj, är klockan så mycket? Då är det bäst att man går iväg och gör sin plikt. Annars hinner jag ju inte sitta i massagestolen. ;)

Kommentarer
Postat av: karro

Haha, kanske var Linda som stog i kassan då :P När dom sänkte priset :) Hon kanske inte är så inne i det där än. så hon sänkte ändå :P Men du Jossan. Vi läre hit på nåt någon dag :) Det tycker jag iaf Låta karlarna sitta å spel x-box eller vad dom n gör :) Kram

2010-01-16 @ 00:11:16
URL: http://karolinajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback