Har ni provat att säga bubbelgum snabbt någon gång? Det har jag. Gubbelbum var vad jag fick fram. Det var helt omöjligt att säga bubbelgum av någon anledning. Men erkänn att gubbelbum låter mycket roligare... :p

Det där lät kanske inte så roligt, men igår var det jätteroligt!

Jag kom på att jag inte har skrivít någon än i år. Eller har jag? Inte om nyårsafton i alla fall.

Jag och Jonas var ju hos Gojko och Karro. Det blev en rolig kväll med god mat och så.

Förrätt: Laxtartar. Rostbröd med laxröra, räkor och en klick creme fraiche.
Varmrätt: Potatisgratäng, fläskfilé och svampsås.
Efterrätt: Choklasmousse.

Det blev dock en del chokladmousse kvar eftersom vi var ganska mätta efter allt det andra.

Karro startade också en mindre brandsvåda med hjälp av en serpentin och ett värmeljus men Jonas var snabbt framme med handen och slog ihjäl elden. Shit vad det brann fort alltså! Men det var ju över på någon sekund som tur var!

Dagen efter var vi lite trötta, och halvt insnöade. Men vi tog oss hem framåt kvällen i alla fall.


Den här veckan väntar massa jobb. Alla dagar utom onsdag. Tur att det bara är den här veckan, det är inte precis världens roligaste jobb det där. Men vissa dagar går det rätt bra ändå, andra vill man bara sätta sig i städskrubben och gömma sig hela dagen...

Nästa vecka är jag ledig, sen drar det igång! Usch, nu är det nervöst kan jag lova!

 


Kommentarer
Postat av: karro

haha. ja tur han var snabb där karln din. och tur ni tog er hem i snöovädret. uscha vilket väder det var.

2010-01-04 @ 20:30:17
URL: http://karolinajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback