En positiv grej är att jag har hittat min kamera! Snacka om att jag är dålig på att leta!

En negativ grej är att jag verkar ha tappat förmågan att läsa! Jag ser vad jag läser, men det går liksom inte in i huvudet. Det går in genom ena örat och ut genom det andra brukar man ju säga. I det här fallet går det in genom det ena ÖGAT och ut genom det andra...

Jag hatar när det är så här. Jag vet hur mycket jag har att göra, men ändå får jag inte in något. Antagligen är det för att jag hela tiden tänker: Jag kan inte det här, hur ska jag någonsin kunna lära mig allt det här?!

Så kan man inte tänka, då går det ju inte! Så nu ska jag läsa allt, se orden och skita i om jag inte fattar ett jota...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback