Ni vet att ibland om man har haft uppsatt hår, så att håret har legat på ett vis som det inte är vant att göra, så kan man få ont i hårbotten. Eller är det bara så för mig?

Vad tror ni, om man får den känslan på benen(att man får ont för att håret legat åt fel håll), då kanske det är dags att göra någonting åt dom? Kanske, med tanke på att när jag tog en närmare titt så var hårstråna ca 1 ½ cm långa! Snacka om vinterpäls. Skulle jag dansa kan man verkligen snacka om att svänga sina lurviga!

I morgon fyller ju darling år. Så då ska vi fixa en tårta och äta någon god mat. Men innan det är det skolan som gälller, så man kanske borde gå och lägga sig?

Btw, vad är det med bilar och mig?
I morse när jag skulle ta bilen och åka in till stan för att ta bussen till Sundsvall, startade inte Astran. Typiskt! Tur att man har en trött lillebror som hade sovit över lite, och fortfarande var hemma. Han fick kliva rakt upp ur sängen och gå ut till bilen direkt för att skjutsa sin kära syster. Jag vaknade i alla fall ordentligt när jag fick åka dunka dunka till stan! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback