Negativ början på inlägget... Hoppa över och börja under strecket?

Just nu känner jag noll inspiration för den nya kursen som börjar i morgon. Känns motigt att kliva upp tidigt och åka till skolan. Har blivit van att vara hemma mer nu ett tag, eftersom det var mycket självstudier nu innan tentan. Men i morgon drar det igång igen. Knappt har man hunnit andas ut innan det börjar om igen. Det är en annan kurs, känns nästan svårare. Handlar om kroppen, celler, organsystem osv. Där kan man inte gissa sig till något, babbla på en massa och kanske få med rätt svar, där finns det bara ett rätt svar. Då blir det genast svårare, eller blir det? Jag borde väl inte babbla om det här innan kursen ens har börjat.



Var hos Sundberg's till strax efter nio. Fick god smörgåstårta först, sen glass med massa gott. Både jag och Ellinore har ju fyllt år, så vi hade lite "dubbel-kalas" där. Jag fick en jättefin tulpanvas med tillhörande tulpaner. OCH ett superfint halsband! Det ska jag använda i morgon tror jag :)

Egentligen borde jag lägga mig nu, men känner inte riktigt för det. För om jag lägger mig går tiden så fort tills att jag måste kliva upp igen :p

På tisdag fyller älsklingen år. Ska slå in lite presenter till honom i morgon. Han vet iofs vad han ska få, men det är ändå roligare om man slår in det. Han får en present som han inte vet vad det är i också. På kvällen kommer mamma och pappa till lägenheten och äter tårta med oss. Mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback