Klockan 12.14 igår tittade jag mig i spegeln! Vilken syn! Jag såg rynkorna och det gråa håret växa fram...
Nej då, men vid den tiden för 20 år sen föddes jag.

20 år, känns precis som när jag var 19. Ingen skillnad alls faktiskt. Eller ja, det som är skillnaden är att jag inte är någon tonåring längre och att jag numera får gå på systemet. Vad nu det är för speciellt egentligen?

Födelsedagen var bra! :D
Mycket folk, goda tårtor och så. Massa bra presenter :) Inget att klaga på!

I morgon är sista dagen att plugga inför tentan. "Du kanske började lite sent?" fick jag nyss höra av min kära pojkvän. Ja, men det är ju så jag är. Sista sekunden plugg är liksom min grej.
Men vem vet, det kanske är det som ger mig mina första rynkor och gråa hår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback