Usch, paniken börjar växa fram. Snart är det tenta, hua! Men men, det ska väl ordna sig. Bara det att jag egentligen har rätt mycket kvar att läsa...

Idag har jag varit runt Hudik med Carro. Var på Jysk o Dollar, sen blev det en tur till Ica Maxi. Jag skulle beställa tårtor till min 20 årsdag, som ju är på måndag, så då åkte vi dit idag. Hoppas att tårtorna är lika goda som dom såg ut att vara. Handlade även bakpotatis och lite tillbehör, så idag har jag bjudit mamma, mormor och Nicklas på mat. Pappa skulle på poker så han blev utan.

Fick den fina idén att åka till Sandviken och hälsa på. Kusinen + hennes barn är och hälsar på min faster, så då tänkte jag att jag kunde ta en tur dit över dagen. Min andra kusin har ju blivit pappa till ytterligare en pojke, så man kanske får se honom också då? :)

Jag ska ju plugga i helgen också, och det ska jag göra. Tåg är ju perfekt på så vis,där finns ju inte så mycket att göra så då kan man ju passa på att plugga. Det blir ju tre timmar sammanlagt, och mer än så skulle jag nog inte plugga om jag var hemma hela dagen heller. Jag åker ju "gratis" också eftersomjag har 30 dagars länskort.

På söndag blir det bakning för fulla muggar. Bullar, kladdkaka i muffinsformar med kolasås och gräddkola på och så chokladbollar. Mumsigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback