Parapappapa I'm lovin' it!

Mina två första arbetsdagar på McDonald's är nu avklarade.
Känns skönt att sitta på soffan ett tag eftet man har kommit hem om man säger så.

Även fast jag "bara" har jobbat fyra timmmar per dag nu så känns det ändå i kroppen och i huvudet.
Man, eller jag i alla fall, är inte riktigt van vid att HELA TIDEN göra något. Det är inte många sekunder man inte har något att göra. Är det inga hamburgare som ska stekas för tillfället kan man alltid skrapa och göra rent grillar eller andra ytor.
 
Medan man är där känner man inte att man är trött och att det gör ont där man brände sig, i ryggen, fötterna osv. för det har man inte tid med. Och tur är väl det, hur skulle det annars se ut?
När man kommer hem känner man också att händerna luktar ketchup, lök och inlagd gurka...

Än så länge trivs jag, även om jag har svårt att ta att jag gör många fel och inte kan lika snabbt som andra. Men hur skulle jag kunna lika bra som dom som har jobbat flera år?

Jag har många steg att gå innan jag är arbetsledare. Dom har sagt att det ska ta ungefär ett år. Just nu känns arbetsledare VÄLDIGT långt bort! Det är mycket att lära innan dess.
Men, det ska bli roligt! :)

Idag lyckades jag med saker jag inte gjorde igår, så på torsdag lyckas jag förhoppningsvis med det jag inte lyckades med idag...

Nej, nu ska jag lägga omkull mig på soffan ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback