Här kommer det massa bilder!



Jag lovade ju att lägga upp bilder här i bloggen, och man ska ju hålla vad man lovar eller hur? :)
Så här kommer det bilder. Börjar med bilder från Umeå :)



Lilla lilla Emil :) Saras och Johans prins!


 Mamma, ska du inte ta upp mig snart?


Så små fötter...


Men, pussa mig inte nu! Det är så pinsamt när vi har främmande...


Vad mysigt vi har det säger Emil.


Saras kärlek till sin son riktigt lyser. Så fin mamma :)

Tack Sara för att jag fick visa upp erat fina barn! Bara att säga till om du vill ha bilderna jag knäppte :)
Och tack för att jag fick komma och hälsa på :) 
Så mysigt! Det måste vi göra om :)

Ja, efter det trevliga besöket hos Sara och hennes lilla familj var det då dags att bege sig mot Hudik igen.


Ratt, check!


Här fick jag sitta


Sängen. INTE skön kan jag meddela. Provlåg medan Jonas lossade.


Om man skulle ligga på den där kudden hade man hakan mot
bröstkorgen = kändes som jag skulle kvävas.


Såhär glad kan man vara ibland när man kör lastbil :)


Lång väg hem...

Ja, det var några bilder det :)
Har lite andra bilder jag hade tänkt lägga upp, men det får bli en annan gång.


Kommentarer
Postat av: Sara H

åh vilka fina bilder du har tagit. Jag vill hemskt gärna ha de där bilderna. :)

Tack. :)

2010-12-14 @ 23:55:35
Postat av: ewa

Hej kul att du brukar läsa min blogg ibland:) roligt att du oxå har en blogg som man kan kika i=) ha de bra i kylan brr

2010-12-15 @ 06:58:30
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback