Babbel...

Oj vad jag har lärt mig mycket på McDonald's nu! Det blir bara roligare och roligare just nu tycker jag :)

I morgon är jag ledig :) På kvällen ska vi gamla Edsta tjejer träffas och äta på Amandas! Blir nog trevligt!

Idag har jag varit hos Carro. Mysigt som vanligt :) Sen har jag jobbat också mellan 17 och 20. Full fart var det!

Någon gång under helgen ska jag lägga in lite bilder tänkte jag.
Har klippt mig nu igen, lite annorlunda men ändå rätt likt hur jag hade innan. Men bilder på det kommer.
Har knäppt lite kort på det som ska bli mitt lapptäcke också, så det kommer också.
Ja, det kanske var mer också. Men minns inte nu :p

Ja just ja, i onsdags blev jag bjuden på fest med McDonald's tjejerna. Skrev jag det förut? Kommer inte ihåg.
Men det var väldigt trevligt i alla fall. Kul att träffas utanför jobbet, man lär känna varandra på ett annat sätt då. Nästan alla var helt annorlunda än dom är på jobbet, men det blir ju så. Inte lätt att prata mycket när man har massor att göra och är stressad. Men festen, kul var ordet. Det var väldigt lugnt, vi satt och pratade massa bara.

Snabbt inlägg, tråkigt utan bilder kanske. Men som sagt, dom kommer en annan dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback