Man kan ha roligt åt många saker, t ex barn och vattenskidor...

Det är roligt vad barn säger.
Ett exempel är från igår då Matilda började prata om engelska...
Jag: Man kan säga "I don't know", vet du var det betyder?
Matilda: Nej, vad betyder det?
Jag: Jag vet inte.
Matilda: MEN! Varför frågar du vad det betyder om du inte ens vet det själv?!

Låter som ett skämt liksom, men Matilda visste ju inte vad det betydde och det var det som blev så roligt.
Vi skrattade i alla fall och hon blev lite generad tror jag.
Lill-gumman :)

Sara undrade om jag inte hade några roliga bilder från min tur med vattenskidorna...
Tyvärr har jag inte det. Dom hade jag också velat se!
Men det var inte planerat att vi skulle åka det och kameran var inte med. Synd!
Men nästa gång jag provar ska den vara med. Det kommer säkert se lika roligt ut då också. :p


Väldigt tjusig bild på mig... Men man kan ju titta på den fina utsikten istället.
Bilden är i alla fall från midsommarafton. :)


Något en tjej på Specsavers hade roligt åt idag var mina glasögon. Dom som är på bilden här...
Uppe i överkanten på dom, och lite nere också, är det som små bucklor. Så skulle det tydligen inte vara. Antagligen fel från tillverkaren, så nu ska jag få nya glas.
Inte konstigt att jag tycker att jag har sett konstigt med dom, glaset är kanske helt konstigt på grund av bucklorna?


Kommentarer
Postat av: Sara H

Vilken fin bild!

Visst har du gjort nåt med håret? typ slingor? Det var i alla fall fint! :)

2010-08-07 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback