Dagen har spenderats tillsammans med Carro. Och Ebba såklart! :) Jonas och mamma har också träffat dom idag en sväng. :)
Blev en sväng på stan, även obligatorisk fika på Jambo!.Promenad till och från stan, skönt i finvädret!
Gjorde av med pengar också... Som vanligt med andra ord! Köpte ett par trekvartsjeans och en lång t-shirt.


Här är då den långa t-shirten, 99:-. HM.


Här är jeansen, 260:-. Hollywood.

Okej, det hade varit bättre om jag hade haft kläderna på mig. :P Det såg lite knäppt ut det här, men det får duga!

Sen blev det en till sväng på stan medan jag väntade på mamma som skulle åka hem med mig. Köpte då en ögonbrynspenna och lämnade in min mobil på lagning för andra gången sen december!



Ögonbrynspennan. Nu är det bara själva ögonbrynen som behöver noppas...

Sen måste jag ju berätta att jag har adopterat en liten Herman av Carro också. Det är en sorts kaka(fast än så länge är den bara smet) som man ska mata, röra om i och ta hand om i några dagar. På den åttonde dagen ska man ha i massa ingredienser, grädda den och sen äta. Det är alltså smeten man tar hand om.



Här är då min Herman. Nu ska vi se vad det blir av den här "bebisen". Har man otur så slutar han bubbla, vilket innebär att han är död. Det vill jag då verkligen inte! Så håll tummarna nu!
Är det någon som också vill ha en liten Herman på måndag så säg till! :) För då ska man dela med sig av honom till fyra stycken personer, sen får dom ta hand om honom! :)
Och nej, det var inte meningen att ni skulle se vad som står på papperet. Det tog jag med bara för att visa att man med Herman, till skillnad från vanliga bebisar, får med ett papper med instruktioner.

På måndag ska jag klippa mig. Om Anna (min frissa) tror att det skulle fungera, kommer en bra bit av mitt hår  att ryka. I så fall kommer före och efterbilder på måndag kväll. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback