Tänkte lägga in lite bilder som jag har tagit idag...

Här kommer två bilder på ett par av mina nya glasögon.



Är väldigt nöjd med dom där! Svårt att få någon bra bild bara...



 

 

 
Kusinerna vitaminerna. Vi roade oss med mycket sånt här idag när vi var och städade hos mormor. Behöver jag tillägga att jag inte hjälpte till VÄLDIGT mycket?

Ja, det här var ju inte många bilder precis. Finns många fler, men tålamodet tog slut. Dessutom börjar snart Millenium filmen, och den vill jag ju se!

Just nu agerar jag levande kudde åt Nova, hunden som mamma och pappa är hundvakt åt. Stor som en björn (i mina ögon i alla fall, jag som är hundrädd), men jag har vant mig nu. Till och med så pass att hon får ligga såhär på mig.

Btw, igår var jag och spelade Bowling med Linnéa! Hundra år sen både sen jag spelade bowling och umgicks med Linnéa själv utan att det var träning eller annat folk med. Det var roligt :) Sen måste jag ju tillägga en sak...
JAG VANN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback