Ny frilla, eller?

Jaha, då var man fin i håret då. Var hos frissan i drygt två timmar, klippte och gjorde slingor. Så nu är man lite korthårigare och ljusare. Känns bra :) Fast det är kanske inte sådan jättestor skillnad mot för hur det var innan :p

Chefen ringde medan jag satt hos frissan, hon frågade om jag kunde jobba idag och i morgon. Jag sa att jag kunde det så jag har även hunnit med att jobba några timmar idag! Efter några timmar skickade hon ett sms och frågade om jag kunde jobba fem timmar på måndag också, och det tackade jag såklart inte nej till!

I morgon ska jag jobba, sen ska jag till Ilsbo och vara barnvakt en stund på kvällen.

På torsdag vet jag inte vad jag ska hitta på? Kanske hälsa på Carro lite om hon har tid och lust.

Jag har så förbannat ont i ryggen, vet inte vad det beror på? Kanske att jag sitter som en ostkrok? Eller att sängen är lite för mjuk?

Märkte även att jag nog skriver väldigt sällan, i alla fall om man jämför med hur ofta vissa skriver. Men ibland är det skönt att bara läsa andras och inte skriva själv. Rätt som det är får jag för mig att skriva, då gör jag det. Har jag inte lust, skiter jag i det.

Jag har bestämt att jag ska börja sköta mitt hår bättre än jag har gjort innan. Mitt hår är så himla känsligt, det blir fort torrt och slitet. Men idag köpte jag botemedlet mot det, hoppas jag i alla fall! Jag köpte ett svindyrt balsam när jag var och klippte mig. Det var inte en så stor flaska och den kostade 310 kronor men det var tdligen ett drygt balsam, man skulle bara ta en klick som var lika stor som en krona ungefär. Sen skulle man ha i det i handdukstorkat hår och låta det sitta i en liten stund. Det balsam jag köpte nu är typ 10 gånger dyrare än det man köper på affären, men det på affären är utspätt med jättemycket vatten så man måste ta mycket mer av det så det räcker inte på långa vägar lika länge som det jag köpte. Jag hoppas verkligen att jag gjorde en bra affär! Sen när jag kom hem gav mamma mig 200 kronor, som bidrag till balsamet. Tack så jättemycket mamma! ♥

Senare ikväll ska jag åka till Jonas. Ska bli så mysigt så ♥

Nej, nu ska jag inte sitta här längre. Ska sträcka på ryggen och gå iväg och prata med mamma lite!

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback