Moving back in...

Nu sitter jag i lägenheten för första gången på länge. Vi har tagit hit lite saker nu igen så att man kan vara här. Innan var det nästan helt tomt, det som stod kvar var sängen, soffan, soffbordet, ett annat bord och en fåtölj. Men vi hade inga tallrikar, bestick, glas och annat sånt som man behöver för att det ska fungera att bo här. Nu har vi tagit hit det igen så nu kan man ju faktiskt vara här lite!

Just nu håller Jonas på att dammsuga, han ligger på golvet och dammsuger under sängen. Ser lite kul ut faktiskt :) Klockan 16 ska vi tvätta, sen måste vi försöka få ihop någon middag också.

Läste Carros blogg nyss, gud vad gott med smörgåstårta! Det vill jag också ha. Brorsan fyller snart år, det kanske blir smörgåstårta då? Man kan ju hoppas! Läste också att hon är sjuk, jag som tänkte att vi skulle hitta på något i morgon. Så vi får väl se hur det blir med den saken. Jag ska nog gå till Arbetsförmedlingen i morgon också, ser inte fram emot det! Det låter på alla som att det är värdelöst, men jag måste ju gå dit för att jag ska kunna avgöra vad jag tycker.

När vi har tvättat åker vi hem till mamma och pappa. Norpan är här så hon får också följa med. Ta skydd alla katter!

Nej, man kanske borde ta och hjälpa älsklingen lite? Han är ju faktiskt sjuk också, hostar lungorna ur sig!

Skriver mer när jag har tid. Idag, i morgon eller en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback