Känsliga läsare varnas!

Jaha, då blev det jobb hela den här veckan också då :) Money, money, money!

Norpan är ju med mig och Jonas den här veckan, idag fick hon vara själv hemma hos mig i Hög eftersom Jonas skulle till Pär. Norpan gillar inte att vara själv, hon "grinar" när man går. När man inte är där vet jag inte vad hon gör, men jag blir inte förvånad om hon ylar till och från hela tiden. Idag när jag kom hem från jobbet blev hon så glad! Jag har aldrig sett en gladare hund! Hon for runt som en studsboll i hallen och gnällde, fast på ett glatt sätt. Vi gick ut och hon gick raka vägen fram till bilen, ställde sig med framtassarna mot förardörren och försökte titta in genom rutan. Hon skulle antagligen kolla om Jonas var med. Men det var han ju inte. När vi kom in igen gick vi upp för att jag skulle prata med Nicklas, då kräktes Norpan på hans matta. Jag sa något i stil med: Men Norpan, usch fy vad äckligt. Jag sa det inte på ett argt vis, men det lät antagligen anklagande för då gick Norpan in i gästrummet och in under en av sängarna där. Hon stog där under och skämdes. Stackars lilla hund, inte kunde väl hon rå för att hon kräktes. Men jag tyckte det var lite äckligt, men det var bara att ta på handskarna och bita ihop.

Ska väl gå en sväng med henne sen, så att hon får lite frisk luft. Men just nu orkar jag inte gå. Tänkte gå om ett tag, för då kan jag gå tills jag möter mamma och pappa i bilen och så kan vi åka med dom tillbaka.
Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, ringa till My sen kanske och höra om vi ska ses. Får se hur det blir... Ska i alla fall åka till lägenheten senare, ska sova där. I morgon ska jag jobba först, lovade att komma före åtta. Så då är det väl bäst att göra det också då! Sen efter jag har jobbat ska jag träffa Carro, får se vad vi hittar på.

Nej, nu ska jag försöka hitta på nåt annat att göra.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback