Jag, Norpan och Scrubs...

Ikväll kommer jag inte somna tidigt, är nämligen ensam i Jonas lägenhet. Eller ja, Norpan är ju här men hon är inte så mycket att prata med. Man får ju inget svar....

Jag kom på att jag aldrig sovit själv någonstans, inte helt själv. Det har alltid varit någon annan där liksom. Ska inte sova själv hela natten nu heller, Jonas kommer någon gång i natt, men jag kommer behöva somna själv. Jag ska ju upp tidigt i morgon, ska ju jobba klockan åtta! Men men, det går nog bra.

Just nu tittar jag på Scrubs. TV:n är lite sällskap ändå, något som låter och något man kan titta på liksom. Håller även på att tvätta min Bh i tvättstället, ska ta reda på den innan jag lägger mig in sängen. Ska göra det nu.



Då var det gjort. Nu ska jag stänga av den här apparaten och krypa ner i sängen. Läsa lite i boken och kolla på TV tills jag somnar. Den får stå på, Jonas får stänga av när han kommer! Har även försökt gjort lite mysigt här med värmeljus, dom får brinna tills dom slocknar.

God natt allesammans. Skriver mer en annan dag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback