Mat på en planka...

Idag har jag varti barnvakt åt Matilda, min kusin. Vi gick på stan en liten sväng, längst tid tog det i leksaksaffären. Där fanns det mycket spännande tyckte hon! Köpte även en korv till henne som hamnade på backen, men som tur var så var det en snäll tjej som jobbade i korvkiosken så hon fick en ny.

Just nu håller jag och mamma på att förbereda plankor, vi ska äta plankstek idag. En planka står i ugnen med olja på sig, för man måste behandla dom innan man kan använda dom. Efter vi har ätit ska vi åka till Eva och låna Markus Nintendo Wee som vi ska ta med till Adele ikväll. Vi ska dit och spela och träffa dom lite. Längesen vi var där nu, så det ska bli jättetrevligt!

Nej, nu har jag inte tid med det här. Skriver mer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback