Igår var jag och Linnéa och kikade lite i en garderob med revykläder. Vi letade kläder som vi ska ha på oss ikväll, eftersom vi båda ska på maskerad. Fast vi ska inte på samma men aja.
Det fanns mycket att välja på! Tillslut blev det hårdrockskläder för min del. Skinnbyxor, skinnväst och svart peruk. Olikt min stil, men så är det ju maskerad också. Även Jonas ska vara hårdrockare, så vi blir festens hårdrockspar.

Än har vi inte provat allt tillsammans med sminket, men det blir nog bra! :)

Ska väl åka in till stan om ett tag, men Jonas är inte vaken än och så har vi inte ätit frukost heller så det tar väl en stund. Jonas kusin Micke kommer in till lägenheten vid tre-fyra tiden, då ska vi köpa något att äta. Vi äter nog innan vi klär ut oss, känns lite knäppt att gå och köpa mat utklädd :p

Sen fixar vi i ordning oss i lägenheten innan vi åker till Ljusdal.

Men innan vi kan göra i ordning oss finns det lite saker som måste köpas, så vi måste en sväng på stan också.

Jag har haft jävligt ont i ryggen nu i några dagar, känner mig alldeles sned! Går det inte över måste jag göra något åt det på måndag eller så.

Nej, nu ska jag gå och väcka sömntutan!

Inom någon dag kommer bilder från både tjejmiddagen och maskeraden! Just wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback