Jag som tänkte lägga upp bilder på damerna jag ska umgås med idag, men det blev inget av med den saken. Hittade en bild på Carro, även en på Linnéa men den på Linnéa gick inte att få in i inlägget så då struntae jag i det.
Mamma hittade i alla fall min kameraladdare igår, så då kan jag ju ta med kameran och knäppa lite bilder på dom idag då :) Mammor är väldigt bra att ha, alltid!

Egentlien har jag inte tid att sita här, har en del disk att ta reda på efter gårdagens "bakning" av cheesecake. Inte kunde man väl tro att det skulle bli så mycket kladd! Men klar är den i alla fall, nu är både det tråkiga och det roliga kvar. Disken och att äta den!

Nej som sagt, det här har jag inte tid med. Uppdaterar ikväll eller i morgon om dagens bravader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback