Idag har jag väl egentligen inte gjort så mycket. Vaknade inte fören halv tolv! Men det var himla skönt där under täcket :)
Efter att jag hade skjutsat Nicklas till körskolan åkte jag till pappas jobb och hämtade tårtor som jag skulle ta med till Rosenborg senare. Åkte till mormor en snabbis innan det var dags att hämta Nicklas igen.
Jag tror inte Nicklas tycker att jag är så betryggande att åka med, han kan nog knappt vänta tills han får körkort så att han slipper åka med mig. Vid ett tillfälle sa han: Nu skulle jag ha haft egna pedaler så att jag kunde ha bromsat! För då höll jag på att missa att en bil tvärt stannade framför oss. Tur man har en assistent som sitter bredvid och skriker åt en att bromsa!




I morgon ska jag träffa Carro efter tolv någongång. Vi ska en sväng på stan för jag ska leta efter en jacka, får se om jag hittar någon. På kvällen ska jag, Carro och Linnéa äta middag i lägenheten. En riktig tjejkväll. Massa mys!
Vi ska äta god mat och cheesecake till efterrätt. Mums!

Nej, nu ska jag väl kanske äta dagens middag snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback