Det blir ett kort inlägg nu. Har egentligen inte tid att sitta här! Ska ju städa hela huset, kanske jag skrev i förra inlägget? Men i alla fall har jag inte blivit klar än så nu ska jag flänga runt med dammsugaren och skurmoppen. Inte det roligaste man kan göra men det behövs göras!

Även att jag hämtade ett paket idag innehållande "vampyrtänder" och vitt puder. Jag vet inte om jag kommer att använda dom där tänderna. För det första såg dom skitkonstiga ut. Det är jättelånga huggtänder och dom andra tänderna är helt ojämna. Ser inte ut som vampyrtänder! För det andra smakade dom urk! Skitäckligt. För det tredje kan jag inte prata med dom i för då lossnar dom. Men jag kan ju i alla fall ha dom på mig när jag kommer dit, så tar jag av mig dom sen. Det blir nog bra det där också!

Nej, nu ska jag inte skjuta upp städningen mer. Lika bra att få det gjort! Bara man börjar brukar det gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback