Igår blev man sparkad... Av Carros bebis i magen. Coolt att man kan känna utanpå att det ligger någon där i! Det var inte hårda sparkar men man kände det tydligt o alla fall! 

Jag åkte till Carro vid halv elva igår. Var där till halv fem ungfär, sen åkte vi och tränade. Men innan träningen var vi till pappas jobb och bytte däck på bilen och så var vi även en sväng på stan.
Vi tränade Aerobics, det gick ganska bra faktiskt.

Imorse klev jag upp strax efter åtta för jag skulle skjutsa Jonas till Hårte. Jäklar vad halt det var där i Jättendal! Ovant med halka nu! Men det är väl bara att vänja sig, för nu kommer det ju några hala månader.

Klockan 13 ska jag vara hos mormor för jag ska hjälpa henne att tvätta. Ska ta med mig lite tvätt hemifrån också, så man kan ju säga att jag hjälper mamma också. Appropå hjälpa mamma så frågade hon igår om jag ville tjäna lite pengar den här veckan, och det ville jag ju så jag ska städa huset någon dag. I morgon kanske?

Jag ska träna idag också, klockan 18, så då stannar jag hos mormor tills träningen börjar. Ska hämta upp Carro på vägen till träningen, för hon ska också med. :)

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och göra mig klar för att åka in till stan. Jag känner mig seg idag! Men bara jag kommer igång blir det nog bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback